פורטל ארגוני

הקמת פורטל ארגוני בענן על תשתית SharePoint 365 

אזור ידע אחד המאפשר ניהול ושיתוף כל הידע והמידע הארגוני בקלות וביעילות.

P.Z. Projects תלווה אותך בכל השלבים עד לקבלת המערכת הארגונית המתאימה לך.

משלב הדרישות ← אפיון ← יישום/פיתוח ← הטמעה הכוללת הדרכות אישיות וצוותיות ← עד לתחזוקה

פורטל ארגוני:

דף בית המרכז ומשתף את כל המידע והידע בארגון.

  • רשימת אנשי קשר ארגוניים- הזנה קלה, סנכרון מובנה לOutlook, יצירת תצוגות לפי נתונים שונים וייצוא לאקסל.

  • חיפוש: יכולת חיפוש ואחזור מהירה וקלה למשתמש מכל מקום בפורטל, הקמת תצוגות מידע מותאמות אישית, יכולת סינון  ומיון המידע ותצוגה מקדימה למסמכים.

  •  חדשות חברה – איזור חדשות המתעדכן דינאמית.

  •  גלריית תמונות – איזור תמונות המתעדכן דינאמית.

  •  רכיב ימי הולדת – קישור לActive Directory , רשימת SharePoint או למערכת צד ג'.

  • Newsletter

  • איזור אישי

  • סקרים

  • פתרונות לפורטל משאבי אנוש

  • פתרונות לפורטל מחלקה משפטית

  • פתרונות לפורטל מבקר פנים

  • ממשקים למערכות צד ג' הקיימות בארגון

  •  איזור המשימות שלי – מציג את המשימות שעלי לבצע.

  •  איזור המסמכים שלי- מרכז את כל מסמכי החברה.

  •  לוח שנה ארגוני – לציון אירועים ארגוניים, ימי חג וחופש מרוכזים.

מערכת ניהול משימות:

מערכת לניהול ומעקב משימות ארגוניות/צוותיות המאפשרת:

  • תאריכי יעד, התראות במייל, יכולת צירוף קבצים, תעדוף משימות. כל משתמש יכול לראות ולדווח משימות.

  • הזנת משימות במערכת ניהול משימות או ב-Outlook.

  • ניהול קבוצות הרשאה ומשתמשים.

  • אפשרות לתצוגה בצורת גאנט.

  • תצוגת משימות אישית.

  • יכולת עבודה ממכשירים ניידים.

מערכת ניהול מסמכים:

ריכוז מלא של כל המסמכים והמידע - במקום אחד, זמין ונגיש - בכל זמן, מכל מקום ומכל מכשיר!

  • צירוף מסמכים, קריאה ועריכה של עובדי החברה.

  • ניהול קבוצות הרשאה ומשתמשים.

  • ביצוע עדכונים במסמכים, בו זמנית - על ידי מספר עובדים.

  • מערכת ניהול גרסאות המראה שינויים במסמך ומי ביצע אותם.

  • אפשרות לשחזור גרסאות קודמות בצורה עצמאית ומהירה.

© P.Z. Projects All Rights Reserved 2001-2020